Чом би не подарувати... сертифікат дарунку?

Вибір дарунку іншій людині, навіть якщо ця людина вам дуже близька, - завдання не з легенів.

Ніщо не може дати повну упевненість, чи сподобається покупка тому, для КТО вона була зроблена - і прислів'я "доріг не дарунок, а увагу" не завжди здатна вирішити душевні муки.

Альтернатива - піднести гроші. Але безликі банківські квитки можуть створити враження того, що вам просто не хотілося витрачати час на вибір дарунку. На щастя, зараз нам доступне компромісне рішення - сертифікати дарунків.

До Росії сертифікати дарунків привела, перш за все, нерішучість сильної підлоги - першими компаніями, що застосували цей метод продажів, стали продавці білизни ("Дика орхідея") і косметики (Rivoli). І це недивно - саме в цих категоріях найчастіше допускаються помилки вибору, які в майбутньому здатні погіршити враження від дарунку.

Сьогодні ж сертифікати дарунків випускають фірми, ведучі справи в самих різних областях бізнесу: туроператори, салони краси, продавці побутової техніки, мережі ресторанів, магазини дитячих іграшок і многие-многие інші компанії, готові вирішити ваші сумніви дарунків.

Не кожен готовий піднести сертифікат дарунку на крупну суму - деякі люди бояться віддати готівку (частенько вельми солідні) за невеликий шматок пластика, а деколи і аркуш паперу з друком. Проте період новизни сертифікатів дарунків для нашої країни вже пройдений - все більше людей готові таким чином порадувати своїх близьких і зберегти власні нерви, але в чому ж вигода для компаній, що випускають сертифікати?

Набуваючи сертифікату дарунку, ми надаємо фірмі, що віддрукувала його, безпроцентний кредит - адже гроші будуть заплачені сьогодні, а товар або послуга з ним будуть надані через певний проміжок часу.

А проміжок цей буває вельми солідним, тому як складається з двох етапів: часу, що пройшов з дня покупки до моменту дарування, і часу з моменту вручення сертифікату до того дня, коли його щасливий володар, нарешті, прийде в компанію. А прийшовши туди, він може захотіти отримати більше, ніж дозволяє сертифікат, і доплатить готівковими. Таким чином, сертифікати дарунків допомагають стимулювати крупніші покупки. Особливо вигідною для компанії буде ця ситуація в тому випадку, якщо клієнт прийшов до них вперше.

До речі, ідея дарувати пластик, що втілює гроші, прийшла і компаніям, які ці дві речі сполучають протягом всієї своєї діяльності, - пластикові карти дарунків випускають Visa і American Express.

Плюс такого дарунку очевидний - їм можна розплатитися не лише у визначеному місці, а в будь-якій компанії, що приймає названі платіжні засоби. А особливо меркантильний ювіляр може обналичить дарунок в найближчому банкоматі.

Сертифікати або щось відчутніше - не так поважно... просто дарили дарунків